Kızlar 1 haftayı geçkin süredir pişikle savaş veriyorum . Krem kullandım birkaç çeşit biraz fayda ediyor gibi oluyor tekrar sonra yine aynı oluyor . Molfix bez kullanıyorum sürekli. Acaba bez mi diyorum ama başka bez tutunca da aynı oluyor . Artık yavrum acıyor dercesine bezden kremden korkuyor . Bana kesin çözüm yazacak biri lütfen acil !!