Cly01 bende 3 ay oldu alalı. Öncelikle şarjı çok çabuk bitiyor tüm ıphone sorunları gibi video izliyorum ben ders çalışırken falan günde iki kez şarja takıyorum. Şarjdayken oynanmaması gerekir çok ısınıyor o şekilde. Samsung’dan geçtim boyut olarak bana da küçük geliyordu ama alıştım onda sıkıntı yok. Ama keşke 15 plus alsaydım diyorum boyut olarak biraz büyük be şarj bakımından da daha iyi batarya büyük olduğu için.