kirmiziucanbalon dgltkn ebru70_ Geçecek diye düşünürseniz geçmez biz 1 yaşa kadar çok kötüydük. Şimdi acayip hareketli öyle böyle değil. Evde ne kadar eşya varsa kaldıron yatak olarak da yer yatagı yapın daha mutlı olursunuz