kızlar 15 günlük lohusayım oğlum emiyo çok şükür ama sütümü sağıyorum denemek amaçlı pompa ile pompada 30 cc fln çıkıyor ama elimle sıktıkça daha çok geliyor sanki süt anlamadım pompa iyi vakumlamıyor mu yoksa sütüm mü az fikri olan varsa yazabilir mi