Merhaba öncelikle çok geçmiş olsun.. benimde göğsümün ucunda beyaz sivilce gibi içi sütü dolu bişey çıktı ağlayarak emziriyorum süt incisi yazıyor internette sürekli o göğsümü verdim o beyazlık gitti ancak hala agrı var.. ateş filan yok mastit böyle mi başlıyor