hepoyleolurzaten___ maşallah benim kızım da 22 aylık bende 5 aylık hamileyim oğlumuz olucak inşallah
Biz yağmur yagmiyorsa dışarı çıkmaya çalışıyoruz park çok mümkün olmasa da markete uğrayıp dönüyoruz yürümeyi çok seviyo bu ara arabaya binmemek için ağlıyor ev işi yapıyoruz birlikte bol bol çay yapıyoruz oyuncak mutfak salonun ortasından hiç kalkmıyor yeni mutfak oyuncağı falan aldık gayet memnun kitap okumaya çalışıyorum ama okutmuyor daha çok resimleri anlatıyorum ama dibimden hiç ayrılmıyor hep birlikteyiz