atesd1609 gozdebaris merhaba biz normalde devlette Serpil hanıma gidiyorduk rutinler için ama maalesef gitmiş Çorum’da Muhsin doğan var kliniğine gidip memnun kalmıştık
atesd1609 gozdebaris evet 7 sene olacak eşimin bu sene istedik tayin güzel geçti biraz ufak ama yaşam için ideal zaten normal rutin hayat biraz hastane işleri bazen merkeze gitmek gerekiyor diğer türlü iyi amasyaya öoruma Samsun’a yakın olması