birannebirbebek__ ben dogdugundan beri kullaniyorum robx marka ama su an satisi yokmus arkadasima onerdim gecen baktim yoktu siz bulursanız tavsiye ederim cok pratik manevralari harika ve 5bucuk kilo sadece. Hala kullaniyorum 18 aylik oldu oglum. Martta dogdu o zaman arabaya takilan tulumlardan aldim mont kumasi ici kurklu olanlardan tam adini bilmiyorum, cok kullanisli oldu sicacik kullandik tavsiye ederim