ezooomom Sagimda iki gogus toplamda 50 60 ccc iste anca cikiyor ama sagidigimda sanki boyle onde duran sutu aliyor ama emerken daha fazla yutkunduguni hissediyorum evet kesik.kesik geliyor ama kesilmeden sonra yine akiyor
twinmom5450 ezooomom sağımla bebek emmesi aynı değil bebek emince salgılanan hormon sütün daha fazla gelmesini sağlıyor sağım maalesef aynı etkiyi yaratmıyor
ezooomom simseklivekalpli ama goguslerimi bos hissediyorum birde sanki doymuyormus gibi mamada yemiyor ustune
simseklivekalpli ezooomom zaten bebek aktif emiyorsa göğüsler yumusak olur, bu süt azliginin göstergesi değildir 🌺
maygirl ezooomom gogusler ilk zamandaki gbi olmaz bi sure sonra terbiye oluyor cunku.emmesi daha iyi digeri gibi olmaz.
kubrakaradumann Bebeğin emme hareketini hiçbir pompa yapamaz bence benimde sağımda az geliyor çoğu zaman göğsümün tam boşaldığını bile hissetmiyorum ama emdiği zaman boşalıyor
canbartuuu ezooomom Ben gece uyuduğu zaman sağıyorum o zaman evet çıkıyor baya ama gün içinde toplasan ikisi 20 dakikada 120 çıkıyor emzirdikten sonra hele daha az. Düzenli power pump yapınca artıyor bide bolca emzirme işte 🙂↔️
ezooomom kubrakaradumann emerken nasil oluyor ki ben 2 saatte bir emziroyrum 40 dakia zaten ee ne zaman gogus dolcak da tekrar emilcrk