kubraidilece Merhaba doğum yapalı 5 gün oldu. Sütüm yeterli olmadığı için kızıma mama verdik. Şimdide göğsümden emmek istemiyor sütü sağıp biberona koyuyorum onu kabul ediyor. Bu geçici bir durum mu başına gelen var mı?
duygumetehan Memeye getirince siringayla agzinin kenarindan mama verin emme reflesksiyle tutacaktır sizi sütünüz varsa mama yerine onu koyun sıringaya ona şuan ne yaparsanız onu öğrencek ve çabuk öğreniyorlar endişe etmeyin birincide olmadıysa ikincide olur ama biberon bırakın tutmasada enjektorle vermeye devam edin her seferinde ilk memeyi sunun kubraidilece
kirmiziucanbalon kubraidilece bu durumı coğu kişi yaşıyor. Öncelikle sakın ol ve kafaya takma. Bu durum seni üzmesin Yiyecek içecekler Le süt getiren de var. Benim ki 2 aydan sonra kesildi ve hiç emmedi. Benim için iyi oldu gece sırayşa mama verdik
kubraidilece duygumetehan şuanda bunu denemeye çalışıyorum, memeye gelir gelmez uyuyor . Biberonla 40-50 cc içen çocuk 10 cc de uykuya dalıyor. Yetersiz beslenecek diye de korkuyorum. İnşallah tutar teşekkür ederim
kubraidilece kirmiziucanbalon en azından 6 ay anne sütü alsın istiyorum yoksa mama yiyor onda sorun yok
kirmiziucanbalon kubraidilece valla bende çok istedim ama stres de adamı kötü eder. Önce senin sağlığın. Mamalar da artık kaliteli. Aptamil kullanıyoruz biz