Caglaykut merak etmeyin düzelir ben de aynı başlığı açmıştım 3 yaşında değildi daha başladı ne kadar sürdü inanın bilmiyorum ama gerçekten o kadar üzüldük ki anlatamam çünkü su gibi konuşurdu normalde. Oluyomuş çocuklarda, ben de ilk kez denk geldim ama bana da demişlerdi oluyor geçiyor diye. Geçti tabii çok şükür hatta bu başlığı görünce hatırladım böyle bir şey yaşadığımızı.