Merhaba oğlum 17 aylık ve bezden rahatsız oluyor çişini yaparken yada kaka yaparken bezini tutuyor ağlar gibi oluyor acaba üşüttü mü diye tahlil yaptık ama temiz çıktı doktor bezden sıkılmış olabilir dedi geceleri artık bezi ıslak olmuyor sizce erken mi eğitim için?