elifnur1903 ilk defa duydum ben özelde burun estetiği yaptırmıştım 3 yıl oldu serdar altun yapmıştı kliniği var hazardağlı kavşağında işinize yararsa tavsiye ederim çok ilgili biri aklıma takılan herşeyi sorduğumda tek tek açıkladı o kadar estetikli bir burun gibi de durmuyor gayet doğal ve başarılı oldu