Aselduru88 İkiside ablasından bulastı 3.kendiliğindem oldu cok değil mi ya üzülüyorum valla napablrm 😓
isimyok428_ Aselduru88 şuan ki girb antibotiksiz gecmiyo bence doktora götürün çok kötü gecirdij biz kızım 8 aylık ama bu 8 aya kadar böyle hastalık görmemşdik