Gmzce Sizi üzmek istemem ama 3. ayın ikinci ya da üçüncü haftası gibi başladı ve birden başladı sabah emdi yedi diyelim bir sonraki öğünde reddetti. Şimdi 4 ay 20 günlük, yeni yeni biberona dönmeye başladı yine de yemesi gereken miktarı içmiyor ama buna da şükür diyoruz. Memeyi hala kabul etmiyor. Doktor geçici bir süreç olduğunu 4. ayda biraz değiştiklerini söyledi tekrar geri döner memeye dedi ama bakalım ne zaman olacak