Kızlar bana bi akıl verin Allah rızası için oğlum 15 aylık düzeltilmiş nerdeyse 14 aylık 35 haftalık doğdu her neyse şu 2 haftadır asla uyumuyor dişleri için her şeyi denedim dişten mi omu da bilmiyorum hepsi şiş zaten hangisi geliyor onu da bilmiyorum atak mı var yoksa bu ayda delirmek üzereyim çocuk hiç bir şekilde uyumuyor hep ağlıyor gündüzleri tek uyku yapıyor bazen 2 saat uyuyor bazen 2,5 akşam da 9 da yatırıyorum ama yok 2 haftadır resmen sabahlıyoruz sabaha karşı dalıyor 4-5 gibi 6,5 da yine ayakta uykusuzluktan ben bayılıyorum ama onda hiç bir şey yok akşam olsun istemiyorum psikolojim bozuldu tıvalarte gidecek zaman bulamıyorum artık hep ağlıyorum ya eşim sağ olsun destek oluyor ama nereye kadar adam işe gidiyor mecburen yatmak zorunda ne yapacağım bilmiyorum başına gelen var mı ne yapmalıyım