gultkn34 Kızlarrrr yardım edin ne olurr 😔 Oğlum grip oldu bu sabah ⅔ gündür öksürük de vardı calpol vermeye başladım öksürük hafifledi. Fakat bu sabah burnu tıkalıydı burnunu temizletmeye izin vermiyor çok ağlıyor bende baş ucuna soğan koydum hala daha odada var soğan o biraz açtı bu sefer de akıntıya döndü calpole devam ediyorum başka ne yapabilirim. Başından geçen yardım edebilir mi?
isimyok428_ gultkn34 benim kizimda 8 aylık sizin dediyiniz gibi başladı sonra ateşle devam acilerden çıkmadık antibotiksiz gecmiyo malesef antibotikde gec etki etdi bize burnu su gibi akıyodu h hırılıtsı dahada var kızımın bide pedifen verin calpol bize fayda etmedi doktor pedifende saf ilac ama daha etikli ilac dedi pedifenin baya faydasın gördüm
isimyok428_ gultkn34 öyle kötü salgın ki kızım bu 8 aya kadar böyle hasta olmamşdı bence bi doktora götürün ben 2 gün felan gec götürdüm keşki ateşden önce götrseydim kendimi sövb duruyorum
Tugcebb gultkn34 doktor ateşi yoksa calpol vermenin de bir faydası yok demişti. Biz ilk bir kaç gün hastaneye gitmedik burnunu temizledik vs geçti sonra tekrar başladı öksürüğe dönünce ciğere indi mi inmedi mi diye korkup gittik. Ciğere indiği zaman iyileşme süresi daha da uzuyor çünkü. 2 tane şurup verdi 5 gün kullanın geçmezse gelin dedi. Hala burnu tıkanıyor ama öksürüğü kesildi gibi.
mellisaa gultkn34 soğuk buhar verebilirsiniz ayak altına baby viks falan var ama bilmiyorum onu önermiyim yine de onu araştırın birde soğanın üstüne karanfil dikiyorum ben etkili oluyor
gultkn34 isimyok428_ bizde şuan ateş yok ara sıra çıkıyor açıkcası bende korkmuştum antibiyotiklik olur muyum diye telefon feneriyle boğazlarına bakmaya çalıştım beyazlık yoktu.
isimyok428_ gultkn34 bizdede yokti ya gece 3 de çocuk uykuda bi ağlayarak uyandı ki baktm yanıyo direk soyundurdm pedifen verdm sonra acile
tazeeanne1 Benim bebeğim rsv olmuştu öksürüyordu çok fazla , doktor nebulizatör ile serum fizyolojiği verin demişti o şekilde veriyordum rahatlatıyordu direkt burnunu temizletmiyorsa böyle deneyebilirsiniz çok geçmiş olsuj
123456777 gultkn34 benim bebeğimde 8 aylık dün bianda öktürmeye başladı ve burnu tıkandı şuanda burun akıntısı ve biraz dolu öksürüğü var, doktora götürdünüz mü acaba bişey önerdi mi
gultkn34 123456777 biz ateş arada çıkıyor sürekli bir ateş yoktu öksürük de yoktu açıkcası bugün dr gidicez çünkü öksürük biz de dün başladı ve sabahtan beri devam ediyor
gultkn34 123456777 antibiyotik şurup verdi,bitkisel bir şurup verdi balgam ve öksürük içinbir de iburamin zero verdi
123456777 gultkn34 anladım be de götürdüm doktora bizimki sadece vitamin verdi ve hava tutmamızı söyledi ateşi olmadığı için, geçmiş olsun sizede 🌸