tll neredeyse 8. Aya kadar 2 saatte 1 kesinlikle kalkıyordu. Mamayla besleniyor bu arada hani meme ihtiyacından da değil. 8. Aydan sonra gece de 3 e düşürdü. 11. Ay gibi de 2 ye düştü. Şuan 13 aylık hala 2 kere kalkar. He şimdi de emziğe bağımlılık başladı, ağzından düşse bulamazsa ya da ağzına götürene kadar ağlar. Mecbur bizde uyanıyoruz ama onu saymıyorum artık, yataktan çıkmıyoruz en azından 😂