benim bebegim de sizinki gibiydi su an 3 bucuk aylık. ilk 2 bucuk ay dediklerinizi yasadik. ama kolik gibi belli saatlerde haftada 3 gün vs degildi. cocugun bariz acisi vardi. inanilmaz gazliydi. gazı bitse kuru karın ağrısı oluyordu. kundak + kurutma makinesi ayaklarına (dikkat edin tam sicakligi gelmesin) + ütülü bez karnına iyi geliyordu. her ne ise gececegini bilin. heniz daha sizden 1 bucuk ay ilerideyim ama o sıralar bunları duymaya o kadar ihtiyacım vardı ki. ilerledikce her sey daha guzel oluyor bana guvenin❤️