Lazziya23 36 aylık 1,5 yaştan beri aynıyız. Ne yaptıysam olmadı. Odadan çıkmayı bırakın yatağın kenarında oturamıyorum. 1-1,5 saat karanlıkta yatakta yatıyoruz. Öğle uykusunu bıraktı artık hemen uyur dedim. Bir saati buluyor yine. 20:00 de başlıyoruz yatışa sabah da 7 de kalkıyor.