bebegim95 Kızım gündüzleri uyumaz oldu hep öğle uykularında tırnaklarını keserdim. Mecbur şimdi aksamm yattığında kesmek zorundayım artık bu akşam keseyim diyorum ugursuzluk vs derlerdi de sizce kesmeli miyim? Amag gündüz asla kestirmiyor zaten uyanık olsa da
Kuzularinanasi bebegim95 hurafe onlar.eskiden gece elektirik isik yokmus tirnak keserken kaza olur vs diye uydurulmus.