Anneler kızım 2 hafta sonra 4 yaşına gircek nerdeyse hiç birşey yemiyor ya karnım ağrıyor diyor ya boğazım ağrıyor yada kendini kusturmaya calışıyor zaten zar zor yemek yerdi tüm gün kreşe gidiyor bağışıklığı iyice düşcek vitamin takviyesi kullanıyoruz oda bitmek üzere hala ayni