miniminisevgilimm Pamukhanim_ inşallah bizde öyle diyoruz artık illa ki kendini hazır hissedecek bekliyoruz bakalım 🙏❤️
ozlemurk miniminisevgilimm merak etmeyin cesaretini toplayınca yürüyecektir.Önemli olan sizin desteğiniz, en kısa zamnda yürüyecek emin olun ve çok güzel bir duygu
miniminisevgilimm ozlemurk çok cesaretlendirmeye çalışıyorum inşallah kendini hazır hisseder 🙏 doğduğunda gözlerini bile doğru düzgün açamayan minicik bebeğinin, zamanı geldiğinde sana ihtiyacı olmadan yürüyebilmesi eminim çok duygusal ve güzel bir duygudur 🥲❤️
ozlemurk Pamukhanim_ hey Allahım yaa 😅ona da laf ettiyse ne diyim yarın öbür gün koşsa diyecek çok koşuyor niye koşuyor bu çocuk 😂😂