Merhaba kızlar
Kızım 2 yaşına girmek üzere. Eşim memur olduğu için ailelerimizden ayrıyız. Ankaraya yeni geldik bu yüzden henüz yakın çevremiz ve arkadaşlarımız yok. Bende biraz Kızım sosyalleşsin ve yaşıtlarıyla vakit geçirebilsin istiyorum. Yenimahallede oturuyoruz. Kreş için biraz erken olduğunu düşünüyorum ama en azından haftada 2 gün falan vakit geçirebileceği, birşeyler öğrenebileceği bir oyun evi arıyorum. Ebeveyn eşliğinde gidebileceğimiz bildiğiniz veya önerebileceğiniz yerler var mı?