ybusey Bebekte kum dökme yaşayan var mı varsa doktorun verdiği kendi hazırladığı kürü siz nasıl içirdiniz sek mi yoksa sütle vs mi
ybusey beyaz1 merhaba Çocuk nefroloji bölümü takibe alıyor Biz çamlık medipolde devam ediyoruz Sizinki kaç aylık ne kadar çıktı çocuk doktoru yönlendirme yapıyor hemen
huma216_ beyaz1 ben çocuk nefroloji sine gittim canım oraya götürüyorsun ama bana bol su vermemi istedi 4 aylıkken öğrendik ve 9 aylıkta geçti çok şükür bok şu verin
huma216_ zehra5555 canım biz 4 aylıkken öğrendik hem böbrekte genişleme hemde kum vardı bana doktor bol su vermemi mamadan emmeden sonra şu vermemi istedi çok şükür 9 aylıkta geçti kumumuz bitmiş
ybusey huma216_ evet bizde giriyoruz ultrasona Bu arada ağrısı olduğunda bacaklarını aşırı derece oynatıyor muydu sizinki de
huma216_ ybusey canım ben onu hiç fark etmedim inanki ama bacaklarını hareket ettirmesi bir sıkıntı olmaz diye düşünüyorum
huma216_ ybusey siz bol bol su vermeye çalışın benim kızım içmiyordu pipetle vermeye çalıştım öyle alisti