Hlmeoner Adet gecikmesi yaşadım 2 ay doktora gittim kan testi Altan muayene oldum hamile değilim stresten oylamayabilirsin dedi . Tarlusal verdi sabah akşam 6 gün kullanacağım 7. Güne adet olabilrain dedi . 4. Günüm hala tık yok