Merhaba kızlar. 7.5 aylık bebeğim var üç diş çıkardı dördüncü de patlamak üzere, bir süredir sinirli mutsuz uyku problemleri olan bir bebekti bu aralar bu durum acayip bir hâl aldı. Tek başıma bakıyorum eşim süresiz görevde. Ayağımda sallayarak uyutuyorum resmen dayak yiyorum, bir anda bir yerine bir şey olmuş gibi delicesine ağlıyor sakinleştiremiyorum, uykular 10 dk sürüyor, mama içmek istemiyor, ek gıdayı seviyor ama bir iki kaşık yiyor, emzik ağzından düşünce kıyamet kopuyor, ne yapsam yüzünü güldüremiyorum. O kadar stresliyim ki onunla birlikte ben de ağlıyorum ne aktivite ne oyun hiçbir şey kalmadı ancak kucakta bi oraya bi buraya yapıyoruz. Atak mı babasını mı özlüyor diş sancısı mı ne artık anlayamıyorum. Sıkıntılı bir hamilelik yaşadım hastanede yattım sonra erken doğdu iki ay küvöz, emzirememe, alerji reflü, bunlar yetmezmiş gibi eş ve ailesinin sorunları salak saçma yorumlar eleştiriler. Sanki üzerime dağ yıkılıyor , yabancı bir şehirde bir başıma kaldım. Neyse iç dökme faslını uzatmak istemiyorum bebeği böyle olan ve bir çözüm yolu bulan şundan oluyor diyen var mı?