elifozkan merhaba benim kızımda 12 aylık ve birden reddetmeye başladı içmiyor artık maksimum 50 ml içiyor uykuya geçerken tadımlık gibi . Ben çok üzüldüm gelişimi geri kalıcak diye alerjik çünkü süt yoğurt falan da tüketemiyoruz sizce bi sakıncası varmı doktora danıştınız mı acaba araştırırken denk geldim postunuza 1 yaş erken mi sizce ya ne yapsam içmiyor