EcrinMelek1- @berosunannesi bizim kızda 17 Kasım’da 3 yaşına girecek nasipse 🥰 deniz kızı konsepti yapmayı düşünüyorum ama henüz ona uygun elbise bulamadım 😔 yani elbise var ama pahalı yani en fazla 3 4 saat giymek için o kadar para vermek istemiyorum açıkçası 🤷
berosunannesi EcrinMelek1- ayy biz de geçen sene denizi kızı konsepti yaptık çok güzel oluyor 😍 ama dediğiniz doğru bizim elbise de dolapta duruyor boş boş yani bir kerelik olduğu için 🥲 kızınız minyon mu olursa gönderebilirim aslında
aayyyssee berosunannesi iki yaşımız bu şekilde fiyonktu çok şaşalı değil ama sade tatlı ve masrafsızdı,belki fikir olur 🫶 3 yaş için bende burada bekleyeyim
Busra14Barlas berosunannesi ayyyy kız çocuklar için be güzel konseptler var geçen ay benim oğlumunda 3 yaş doğum gününü kutladık beyefendinin özel isteği üzerine kepçeli iş makineli pastayla süsler yaptık yani konseptimiz kepçeydi😂
berosunannesi Busra14Barlas 😂😂😂ayy hiç güleceğim yoktu çok yaşayın ama e tabi kız bebek minnoşluğu diye bi gerçek var 😍 ama olsunn erkek bebişlerimizinn yeri ayrı 💘
EcrinMelek1- @berosunannesi elbise 2 yaş için miydi yani kızım minyon değil ama elbisenin resmi varsa atabilir misiniz ☺️