berk58 Bebeğim 10 gün sonra 14 aylık olcak ayağını dik basamıyor yürüme isteği var ama yürümeye tutunca adım atıyor fakat kalçasını aşağı salıyor dik basamıyor ayakta durmuyor herkes tutturmuş Yürüteç kullanmazsan bu çocuk yürümez bilmem ne kafayı yicem artık , ama doktor da önermiyor yani
ZeydsMom berk58 alakasi yok oglum 8 aylik yurudu yurutec falan kullanmadim hic. Her bebek farklidir. Akrabanin kizi yurutec kullaniyordu 4 ayindan beri 18 ayinda yurudu
hepyerdeyizz berk58 Kullanan kullanır kulanmayan kullanmaz . Ztaen bebegimiz büyümüş işine gelmiyodur Ya da hazır değildir daha bosverin siz baskalarini ilk oğlum Bı iki ay kullandjk yurutecbara ara 13 aylık yürüdü ikincide bı kaç kez koydum ayakta durmaya baslaid normalde durumuyordu yani diyecegim şu ki obunla alakasız bebek yapısı isteğine bağlı
Tugcebb berk58 yürüyen nasıl yürüyor acaba. Yürüteç kullanmayıp yaşından önce yürüyen bebekler var. Biz 13 aylığız 8. Aydan beri ayakta ama desteksiz yürümüyor. Yaşında bir iki adım atıyordu onu da bıraktı. Dik bir şekilde ayakta duruyor elini kolunu sallıyor ama yürümeye gelince poposunun üzerinde hemen. Annem dahil herkes hazır değil demek ki diyor. Bende artık öyle düşünüyorum. (15 aylık bir anda yürüyen tanıdıklarım var) her bebeğin zamanı farklı 🌸
Canimbenim65 berk58 bebeğim 15 aylık her şeyi yapıyor tutunarak yürüme tırmanma falan ama asla desteksiz yürümüyor ne yapayım vallahi o kdar insanlar söylüyor artık kafayı yemmek elde değil
berk58 hepyerdeyizz evet bende öyle düşünüyorum ama sen destek olmazsan Yürüteç kullanmazsan bu çocuk hiç yürümez diyolar bunu söyleyenler de kendi ailem
nilyacagan berk58 banada aynı şeyleri söylüyor herkes oğlum 10 aylık ve dik durmak istemiyor durabiliyor ama bırakıyor kendini durmuyor yürüteç dediğimde doktorumuz kesinlikle önermiyorum dedi çocuk kendi yer çekimini kendi yapsın yürüteçle daha çok tembelliğe alıştırıyorsunuz dedi bende tabi etrafı değil doktorumuzu dinledim
Kitsu Ben yürüteç kullanan bir anne olarak size uygun olacağını düşünmüyorum. Çünkü bebeğim 9 buçuk aylık artık eğiliyor ve çok hızlı hareket ediyor ev kazası riski çok arttı diye yürüteç kullanmayı bıraktım. Sizin bebeğiniz büyümüş baya riskli olur
dnzzynpmom berk58 ay alma kendi bildiğini yap benim kızımda 14 aylıktı dediler yürümez yürümez yürüteç al ben gittim bitane koli aldım içini doldurdum dışınada Polar battaniye ile kapladım kalkınca oturunca ağzı değmesin diye kenarlarını iyice yumuşak polarlarla yaptım sonra onu salonun ortasına koydum kizim hergün geldi ayağa kalktı oturdu onun etrafında kendini tuta tuta gitti geldi gitti geldi bir hafta sonra yürümeye başladı herkes al yürüteç dedi ben almadım çevreye kulağımı kapadım gerek yok ya boşver genel olarak sorunu kontrollerde yoksa her bebek yürür yani tesvik ettirmek lazım bide sen heyecanlı heyecanlı kucağını aç çağır yada birşeyler al ilgisini çeken eline salla gelir bide kanepenin önüne onun sırt kısmı gelecek şekilde ayakta bırak ve kendin karsisina geçip çağır benim kızım öyle yürüdü ilkkez
Usnac1995 berk58 Bu aydan sonra yürüteç mi olurmuş. Ayrıca ben tamamen çocukla alakalı olduğunu düşünüyorum. Yürütece binende yürüyor binmeyende. Mesela ben 6 aylıkken koydum günde en fazla 30 dk koyardım. 8 aydan sonra emekleyince binmedi. 14.5 aylıkken yürüdü tam.
berk58 Usnac1995 kesinlikle çocuk bu ne zaman hazır olursa o zaman yürür sanki insanın anneliğini eleştirmeye fırsat kolluyor
Retzja Yürütecin zaten zararlı olduğunu biliyormuşsunuz, etrafınızdakileri susturmaya, sınır çizmeye bakın. Bebeğinize destek gerekiyorsa, yürüme arkadaşı edinebilir, kaslarını güçlendirebilirsiniz.
Pirasalipuding berk58 14 aylık olmuş artık sadece zarar verir kimseyi takmayın onun yerine yürüme arkadaşı alın