ebuhat ben ilk oğlumu özelde 1 yaşına girince yaptırdım bir sıkıntı olmadı bardak sünnet kilosu ve bile kullanmadı krem sürdüm bezini bağladım 1 haftaya kalmaz toparladı emdiği içinde daha hızlı tabi 2.oğlumuda yine özel hastanede 2 aylıkken yaptırdım uyutmadılar bile sünnet edince k bölgeyi uyuşturup yapmasını istedik doktordan öğle yaptı yine krem sürdüm bezini bağladım sünnet kilodu bardak ve koymadım oda çabucak ileşti çok şükür büyüyünce hatırlamayacak olması güzel