8 ay 5 günlük bebeğim yaklaşık üç haftadır falan yemek yemiyor pütürlü vermeye çalışıyorum genelde bir de grip oldu iki gündür sıfır ek gıda nerdeyse gerber markasının püresini yiyor sadece onu da vermek istemiyorum normalde ama aç kalmasın diye Mecbur kalıyorum bu ay çok az kilo almış zaten kilolu bir çocuk değildi küçük doğdu şuan normal sınırlardaydı ama uykuları bile bozuldu doktorum ısrarcı olmamı söyledi kilo az aldı diya ama nafile yani çığlık kıyamet yemek yedirmeye çalışıyoruz bir kaşık anca zorlamak da istemiyorum soğumasın iyice diye bir kaç kere önüne koydum mıncıkladı az bir şey yedi dün boğazına kaçtı grip olduğu için genzi de tıkalıydı heimlich yaptım kurtardım tekrar eline vermeye cesaret edemiyorum ne yapacağım yardım edin