prp2727 4 ay 10 günlük bebeğim var herkeste duruyor herkese gülüyor mesela bana nasılsa başaklarınada aynı herkesin kucağında duruyor sakın bir bebek ama acaba beni emmedi diye aranızda o bag yok mu 🥲
[silindi] prp2727 Hayır canım olur mu öyle şey. Emmedi diye bağ oluşmama gibi bir durum söz konusu değil. Bebeğinin mizacı öyle demek ki sıcakkanlı, ilgi alakayı seven bir bebek ki başkalarında duruyor. Bu mizacına bağlı bir durum
Hep_oyle_olur_zaten prp2727 o zamanlar benim oğlum da öyleydi şimdi bana yapışık kimseye gitmez keşke biraz başkalarında dursa diyorum 😄
umayadagrl prp2727 bende sizin gibi düşünüyordum benimki de 3.5 4 ay kadar emdi hatta sevmiyor galiba bile demiştim şuan 17 aylık lavaboya bile beraber gidiyoruz koala gibiyiz😅