chbib Kızlar biraz özel olucak ama ben ilk sezeryanımda 18-20.günde bitmişti kanamam Şuan 8.günümdeyim kanamam lekelenmem durmuş gibi görünüyor sizce normal mi?
snglbl Benim ılk doğumum normaldi o zaman 1 hafta sürmüştü am ayığımda 2. İç sezeryan çok az az gelıyo sezeryan olduğundan için ıyıce temızlenmıştır dıyo etraftakıler ama sebebını bılmıyorum üstte kalsın
chbib snglbl benimde ilk çocuğum normaldi kanamam çok olurdu onda ama sezeryanlarda daha kısa sürüryorda 8 günde çok az geldi bana