Kızım bu sene tam gün kreşe başladı. Gündüz uyurdu eskiden tabi şimdi kreşte uyutmuyolar. Akşam çok erken yatıyo sabah da erken kalkıyo. Kreşten aldığımızda okadar yorgun oluyorki. Siizn çocuklarınız da böylemi. Eve gelince yemek yemeğe hali kalmıuo. Bu durum düzelirmi acaba. Alışırmı