Kızlar 1 yıl önce sezeryan doğum yaptım spinal anestezi oldum doğumdan hemen sonra popumun üstüne oturamadim sanki kuyruk sokumum kırılmış gibiydi birde sürekli uyuşuyor du doktorum hastaneden ayrıldığı için bunun için gitmedim bi süredir bu sorunum yok fakat bu sefer sağ kalcama bişey iniyor içinde bişey geziyor ve uyuşuyor tıpkı kuyruk sokumunda olduğu gibi hissediyorum bişey dolaşıp o kısım hepsi uyuşuyor diyorum acaba anestezi iğnesi hasar mi bıraktı vücudumda çünkü vücudum sezeryani bile kaldıramaz dedi doktorlar ama bebeğim ters olduğu için mecbur sezeryan oldum sezeryan olupta bu sorunu yaşayan oldu mu