besaley önce bir süre prezervatif kullandık. İlişkinin başında takmama rağmen burdan bir şeyler okuya okuya kafayı yemeye başladım sürekli patladı mı korkusuyla yaşadım baktım olmayacak hapa başladım 6. Ayda bebeğim ek gıdaya geçince. Emzirenlerin de kullanabildiği hap olan zlynda ya. İlk 3 ay düzensiz kanama yaptı ve adetim 15 gün sürüyordu. 4. Ay düzeldi ama adetimi 9-10 güne çıkardı. Çoğu insanda tamamen kesiyormuş bende kesmedi. Kafam daha rahat şu an