besaley ben şehir hastanesinde özlem hanıma gittim tahlil aldı sonraki gün gittim değerlerime baktı bi kağıt verdi alt katta ebe tarzı bi kadın vardı o taktı sonra bidaha doktorun yanına çıktım ultrasonla baktı tamam gidebilirsin dedi kendileri takmıyolar yani