bsr2512 iremm58 Amin Allah razı olsun. Detaylı ultrason da bi kaç bulgu söylemişti. Bunlar daha sonra kayboladabilir demişti. Bizde her şekilde kabulumuz dedik
iremm58 bsr2512 bana da aynı sekılde bir kaç bulgu söylenmişti bizde hertürlü kabul demiştik down değil ama bizde de farklı bi genetik hastalık çıktı olsun saglıkları yerınde olsunn melekler cnki 🥰
YigitK bsr2512 Rabbimden gelen her şeyi kabul etmişsiniz bundan güzeli var mı😍 Allah sağlıkla büyümeyi nasip etsin inşallah. Ayağına taş, gözüne yaş değmesin🫶🏻
Nazlimu_ bsr2512 dünyanın en sevgi dolu bebeğini dünyaya getirdiniz. Çok şanslısınız 🩷 sağlıklı uzun bir ömrü olsun bebişin inşallah 🧿
bsr2512 KLORAK Amin inşallah. Detaylı ultrason yaptırmıştım sadece. Orada bi kaç bulgu vardı. Geçedebilir demişti. Kendi kadın doğum doktorum dışında iki doktora daha gitmiştim onlar bulgu yok sadece burun küçük o da genetik senin de öyle dediler. O yüzden endişem kalmamıştı ama yine de kendimi hazırlamıştım ben
kalbiminbebegi bsr2512 8 buçuk aylık down sendromlu oğluşum var 🥰 Allah sağlıkla büyütmeyi nasip etsin onun gülüşü herşeye değer sorunuz varsa sorabilirsiniz, biz bu ara tiroid ilacına başladık karaciğer enzimi yüksekti tiroid kaynaklıymış meğerse. 40ınız çıkınca bi Fizyoterapist muayenesi yaptırın kesinlikle biz 40ından beri her ay fizyoterapist görüyoruz
bsr2512 kalbiminbebegi bizim tiroid için 2 defa kan alındı ikisini de yetersiz miktarda almışlar önümüzdeki hafta tekrar kan verecez. Sağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah 🌺 şu an emekleme ya da dönme hareketleri nasıl ?
kalbiminbebegi bsr2512 dönüyor çok hareketli aktif sadece bizim oturma da sıkıntımız var desteksiz oturaamıyor, sırtını bir yere yaslayıp oturduğumuzda da bir süre sonra sağa sola kayıyor😅 ne zaman oturur acaba heyecanla bekliyorum, fizik desteği de alıyoruz ama
bsr2512 kalbiminbebegi evet verdik TSH 22 küsür çıkmıştı ertesi gün bi daha kan verdik 7 küsür çıktı. İlaç başlamıştı doktor ikinci kanı vermeden önce sonuç için 1 hafta sonrasına gelin dedi o sürede ilacı kullandık değer çok yüksek değil ilacı bırakalım 1 ay sonra kontrole mutlaka gelin dedi