selimtahamom sinemmss ay yok kızz tam anestezi vermiyorlar zaten, ben 3 kez aldım toplamda hepsinde de sedasyon verildi bayıltıyorlar yani sadece, uyumuş oluyosun uyandığında herşey bitiyor hiç korkma, saatlerce süren bişey değil sonuçta
selimtahamom sinemmss atlatırsın hemen imşallah ben kürtajdan sonra eve yürüyerek gitmiştim basit bir işlem yani gözün korkmasın
blueeebey sinemmss 12 nakit 13,5 kart dediler devlette zorunluysa yapar zaten uyutmalari guzel korkma hicbisey anlamiyosun
blueeebey sinemmss evet hem maske ile verdiler bana bide damardan vediler 5 dkya uyuyosun zaten hic korkma
blueeebey sinemmss sonrasi uyaniyosun hersey bitmis 5 dk sersem gibisin kiyafetlerini giyiyosun biraz dinleniyosun hastaneden cikiyosun bu kadar valla kafana takma dusunme hic
sinemmss selimtahamom çok sağolun teşekkür ederim cuma günü gidicem insallah sabah 8 de gel dediler ama umarım bekletmezler insan bekledikçe daha bir stres oluyor
selimtahamom sinemmss siz nerde olucaksınız, sıraya göre alıyorlar sanırım bende 8 de gitmiştim 12 de almışlardı beni sonuncuydum 🥲
sinemmss selimtahamom evet ya bu sıra olayı çok sinir bozucu aç gelmemi söylediler 12 den sonra yeme içme anestezi alıcaksın dediler
sinemmss selimtahamom atlattım çok şükür ya aynı dediğin gibiydi canım uyudum uyandım hıcbırsey hissetmedim
nesli8154 goktugumom ben de kalp hastasıyım kalbim genişlediği için kürtaj olmak zorunda kaldım amoiyay olmam gerekiyor kalp den ondan sonra çocuk sahibi olabilirim