Ayrıca doktorlar bile bazıları yenilikleri takip eden araştıran kendini guncelleyen doktorlar var onlar sorun yok tandem yapabilirsin yani emzirmeye devam edebilirsin derken bazıları 4.aya kadar emzirebilirsin diyor bazıları 7.aya kadar eğer düşük tehlikeniz yoksa riskli gebelik değilseniz korkmayın en azından ben kendi tecrübemi söliyim ben 30.haftama kadar emzirdim ama vitaminlerimi aksatmadim kan ilacı d vitamini magnezyum ve hamilelik vitamini ocean mommy kullandım