fyzagk Kızlar bebeğim 8 aylık pregonun arabasını kullanıyorum çok memnunum aslında ama tek yönlü oluşundan biraz rahatsızım malum kış geldi çift yönlü kullandığınız memnun olduğunhz uygun yollu bir araba varr mııı ?