Allahım yalnız değilmişim oturup ağlayasım geliyor vehatta ağlıyorum . Bir yaş aşısı oldu KK ve su çiçeği iki gündür sürekli mız mız ağlıyor yemek yemek değil sürekli emmek istiyor ama nasıl ağlamak bugüne kadar denemediği ve görmediğimiz bir tar da ağlıyor çaresiz hissediyorum . İleriki aşamalarda olanların güzel sözlerine ihtiyacım var :)