hiloos bebeğiminin ilk 3 aylık döneminde kullanmıştım tek başına tabiki yeterli gelmedi günde 5 damla kullanıyordum gaz damlası olarak da sab sımplex kullanıyordum. Velavitin içinde d vitamini de olduğundan onu kullanırken ayrıca bir d vitamini kullanmamıştım