minnakfare_ Merhaba Adana polis okulunun karşısındaki Adana Ceyhan yolu polis lojmanın da kalan var mı ? Lojmanlar nasıl, park var mı ? Çok pis olduğu söyleniyor doğru mu acaba pencereleri hepsi tahtadan mı ? Yardımcı olabilecek varsa çok sevinirim ☺️