igokcelik Arkadaşlar rota ve menenjit aşısını kaç aylıkken yaptırdınız bir de devletteki doktorlar bu aşıyı yapıyorlar mı ?
organikirmik igokcelik 2-4′te rota yaptırdık. 5-7-13 bexsero 7-13 menveo planlandı son dozları kaldı. Özel aşı olduğu için eczaneden almanız lazım özel bi doktora gitmiyorsanız