Şu en büyük kutuya anladığım kadarıyla 1a yazan şeyle karıştırıcam ama çok az bir tutam kadar boyuycam. Bu kutu çok fazla. Bir miktar alsam ikisinden karıştırsam olmuyo mu oranlarını nasıl belirleyebilirim ya da hazırlayıp kullanmadığım kısım şişesinde durursa bozulur mu boya daha sonra tekrar kullanabilir miyim

