Kesinlikle Egepol Bülent Bey. Bende Cem bey duymuştum ona gittim fakat tavrı, konuşmaları biraz başından savma gibi, samimiyetsiz geldi. Sonra Bülent beye geçtim. Çok tatlı, çok ilgili, çok tatlı dilli. Yüksek tansiyon olmasına rağmen çok iyi yürüttü süreci. Sezaryen oldum ve inanın benim çok rahat geçti. Eli gerçekten çok hafif. Doğum sonrasından da evime geçtiğimde bile defalarca aradı, nasıl olduğumu sordu. Üstelik her an kendisine ulaşabiliyorsunuz.