Baby61 6 aylık bebeğim var elini gözüne soktu sonrasında baya ağladı gözü içi kızardı 1gün oldu kızarıklık azaldı ama tam olarak geçmedi başına gelen varmı? Sizce geçer mi ciddi bişey var mıdır?