gizemmeh4 Kızlar bebeğim 2 gün önce 2. Ay aşısı olduk Hep kullandığımı mama hippti babası ezc.yokmus aptamil almış acaba bu isalin nedeni nedir doktora goturmelimiyiz neden oldu
oylesinebiri__ gizemmeh4 Aptamil ishal yapmaz hangisi Aptamil probiyotikli bi mama ben bebeğime kullanıyorum hiç ishal yapmadı ishal olmuştu mama kesti hemen ilaç vermedik bile
Bebegimm1 gizemmeh4 büyük marketlerden neden almıyorsunuz mamayı oralarda satılıyor ishal değildir normalde sıvı yapıyor bebekler kakasını
[silindi] gizemmeh4 bağırsakları daha yeni yeni düzene giriyor böyle şeyler normal ama her bezi açtığınızda çok sulu kaka görürseniz bir doktora gösterin sıvı kaybı olmasın
alevvela gizemmeh4 eczaneden probiyotik alın bir şase koyun mamasina yada anne sütüne, hemen düzeltiyor,kabız ise onu da düzeltiyor ben hep kullanıyorum